26 Ocak 2017

KİTAP YORUMU| KEŞKE GERÇEK OLSA

 Merhaba arkadaşlar😇




 Marc Levy ile tanıştığım bir kitap; Keşke Gerçek Olsa. Yazarı daha önce duymuştum ama okuduğum bir kitabı yoktu. Bu kitabı da bir fuar da şans eseri denk gelip ani kararla almıştım. Ama iyi ki aldım diyebilirim.

" Söyleyeceklerimi anlamak kolay değil, kabul etmekse olanaksız; ama öykümüzü dinlemeye, bana güvenmeye razı olursanız, belki sonunda bana inanırsınız; ve bu çok önemli, çünkü, farkında değilsiniz ama dünya üstünde bu sırrı paylaşabileceğim biricik insan, sizsiniz. "


 Kitabın konusundan kısaca bahsedeyim.
'Doktor olan Lauren hastalarına hayat vermeye çalışırken kendini bir anda komada buluyor. Bulunduğu durumun daha kötüsü de vardır; annesi ve doktorları Laurenin fişini çekmek istiyorlar... Lauren bedenini hastanede bırakarak bir yolculuğa çıkıyor. Bir kişi hariç kimse onun varlığının/yokluğunun farkında değil. Genç ve başarılı mimar olan Arthur'la karşılaşarak kendi yaşam varlığı için savaşıyorlar.'




Ben kitabın konusunu ve kurgusunu çok beğendim. Çok sevimli ve çok tatlı bir romandı bence. Yazarın çok fazla betimleme kullanması çok dikkatimi çekti. Genel olarak alışık olduğum bir tarz değildi. Bu durum beni bazı yerlerde yordu diyebilirim ama yine de çok rahatsız etmedi. Çünkü o betimlemeler ile kitabı kafamda tamamen canlandırabildim. Bu arada canladırmak demişken kitap "Cennet Gibi" adıyla beyaz perdeye de uyarlanmış.

'' 'kesinlikle okunması gereken'leri değil, hoşuma giden kitapları okuyorum ve hayatım böyle geçiyor. Nedenler ve nasıllar hakkında binlerce soru sormadan..."

Ayrıca kitabın bir devam kitabı da var. Bu çok isabet olmuş. Çünkü kitap bittiğinde 'Nasıl yani gerçekten burda mı bitiyor? Ee devamı?' diyorsunuz. Devam kitabının adı "Sizi Tekrar Görebilmek" Bu kitabın yorumunu da ilerleyen günlerde blogumuzda bulabilirsiniz.😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba! Yorumun için şimdiden teşekkürler.