11 Aralık 2016

KİTAP YORUMU| YAŞAM VE ÖLÜM

Merhaba arkadaşlar😇




Bugün Stephenie Meyer'ın Yaşam ve Ölüm Kitabı hakkında yazacağım.
Kitap onuncu yıl için özel olarak basıldı. İlk bölümü bildiğimiz Alacakaranlık hikayesi ama arka tarafı Yaşam ve Ölüm olarak adlandırılan bir hikaye. Yaşam ve Ölüm, Alacakaranlık'ın karakterlerinin cinsiyetlerinin değiştirilmiş hali. Edward'ın bu hikayedeki adı Edythe, Bella'nın ise Beau. Kitapta cinsiyeti değişmeyen sadece iki karakter var bunlarda Beau'nun anne ve babasıydı.



Kitapta cinsiyetler farklı ama karakterlerin kişilikleri tamamen aynı kalmış durumda. Bu yüzden özellikle kitabın başlarında biraz tuhaf geldi bana. Sanki her şey tamamen oturmamış gibi. Bazıları okurken karakterleri karıştırdığını söylüyor ama ben Alacakaranlık'ı dört/beş sene önce okuduğum için böyle bir sorunla karşılaşmadım. İki hikayeyi peş peşe okursanız biraz zorlanabilirsiniz. Ayrıca kitabın sonu da tamamen farklı bir şekilde yazılmış! Vee ben bu sonu çok çok daha fazla sevdim. Evet çok üzücü bölümleri de vardı ama bence kesinlikle harikaydı. Beau karakteri ise şuana kadarki ennn sevdiğim karakterlerden biri oldu!



Alacakaranlık serisi benim ilk okuduğum seriydi. Bu yüzden çok sevdiğim bir seri. Stephenie Meyer'in dilini çok özlemişim o yüzden bu kitabı da çok severek okudum. Eğer sizde seriyi bitirdiyseniz ve sevdiyseniz bir de bu şekilde okumayı deneyin.😏







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Merhaba! Yorumun için şimdiden teşekkürler.